Projektmedel för hållbar regional utveckling

För att främja en hållbar utveckling av Stockholmsregionen erbjuds olika finansieringsmöjligheter för din projektidé.

• Projektmedel för hållbar regional utveckling

Denna utlysning stöttar projekt som främjar en hållbar regional utveckling och som bidrar till att lösa aktuella samhällsutmaningar i Stockholmsregionen.
  • Bild på en blå EU-flagga som vajrar på en vit flaggstång med blå himmel i bakgrunden

Europeiska socialfonden +

Europeiska socialfonden förvaltas av Svenska ESF-rådet. Från fonden kan du söka pengar till projekt som bidrar till att fler får eller kommer i arbete.
  • Karta över EU med gula unionsstjärnorna

Europeiska regionala utvecklingsfonden

Fonden ska bidra till att minska skillnaderna mellan de europeiska regionerna och höja levnadsstandarden i de minst gynnade regionerna.
  • Bild på strand vid Östersjön

Interreg Central Baltic

Interreg Central Baltic är ett samarbetsprogram för länderna runt mellersta Östersjön.