Instruktioner för beställning av SPUR-granskning enligt ramavtal RS 2019–0740
Beställning (avrop) av SPUR-granskning av vårdcentral
- Särskilt beställningsunderlag fylls i och signeras av övergripande studierektor för allmänmedicin Tova de Ruvo Lohmann samt ST-samordnare på SLSO Lars Dahlberg. Detta gäller både privata och verksamheter i Region Stockholms egen regi.
- Det signerade betalningsunderlaget scannas in och mailas till Lipus: spur@lipus.se
- När Lipus tagit emot beställnings/avropsunderlaget skickas bekräftelse på beställningen enligt ramavtal.
- Därefter kan datum för granskning beslutas gemensamt av ansvarig projektledare på Lipus i dialog med studierektor och utbildande enheter.
Mer information
Lediga jobb inom Region Stockholm
Beställningsunderlag och information om kvalitetsgranskning.
Kontakta Lipus vid frågor om SPUR-granskningen
- Senast granskad: 31 oktober 2023