Instruktioner för beställning av SPUR-granskning enligt ramavtal RS 2019–0740

Beställning (avrop) av SPUR-granskning av vårdcentral

• Särskilt beställningsunderlag fylls i och signeras av övergripande studierektor för allmänmedicin Tova de Ruvo Lohmann samt ST-samordnare på SLSO Lars Dahlberg. Detta gäller både privata och verksamheter i Region Stockholms egen regi.
  • Det signerade betalningsunderlaget scannas in och mailas till Lipus: spur@lipus.se
  • När Lipus tagit emot beställnings/avropsunderlaget skickas bekräftelse på beställningen enligt ramavtal.
  • Därefter kan datum för granskning beslutas gemensamt av ansvarig projektledare på Lipus i dialog med studierektor och utbildande enheter.

Lediga jobb inom Region Stockholm

Lipus.se

Beställningsunderlag och information om kvalitetsgranskning

Kontakta Lipus vid frågor om SPUR-granskningen

Information

Region Stockholm är en offentlig verksamhet. Det innebär att meddelanden du skickar till förtroendevalda och tjänstemän blir allmän handling och kan begäras ut av allmänheten.

• Senast granskad: 31 oktober 2023