Instruktioner för beställning av SPUR-granskning enligt ramavtal RS 2019–0740

Beställning (avrop) av granskningar, exklusive vårdcentral:

• Särskilt beställnings/avropsunderlag fylls i och signeras av den utbildande enhetens verksamhetschef (eller motsvarande) samt av ST-studierektorn på aktuell förvaltning eller bolag.
  • Det signerade beställnings/avropsunderlaget scannas in och mailas av den utbildande enheten till Lipus: spur@lipus.se
  • När Lipus mottagit beställnings/avropsunderlaget skickas bekräftelse på beställning enligt ramavtal till den utbildande enheten.
  • Därefter kontaktar utsedda inspektörer den utbildande enheten för att komma överens om datum för granskning.

Beställningsunderlag och information om kvalitetsgranskning

Kontakta Lipus vid frågor om SPUR-granskningen

Information

Region Stockholm är en offentlig verksamhet. Det innebär att meddelanden du skickar till förtroendevalda och tjänstemän blir allmän handling och kan begäras ut av allmänheten.

• Senast granskad: 22 december 2023